Menu

لوله بازکنی و فنرزنی ظفر توسط فنی کاران مجرب در کوتاه ترین زمان ممکن

لوله بازکنی ظفر با کادرد فنی مجرب که روزانه تجارب بسیاریددر زمینه تخلیه چاه و بازکردن لوله ها کسب میکنندآماده خدمت رسانی به شما هستند تا در تمامی ساعات شبانه خدمت رسانی کنند.

برای رفع مشکلات گرفتگی لوله ها چاه ها و خرابی اتصلات خود در خیابان ظفر میتوانید جهت کسب اطلاعاتی رد این زمینه و یا رفع مشکلات به ادامه مطالب مراجعه کنید.

  1. تشخیص ترکیدگی لوله کف حمام لوله بازکنی ظفر تعمیر موتورخانه، شوفاژ ، پکیج در محل

چرا از فنر به عنوان ابزاری برای لوله بازکنی استفاده می شود؟

 

پرکاربردترین ابزار برای لوله بازکنی استفاده از فنر است. اما در این مطلب می‌خواهیم به چگونگی مکانیزم عملکرد فنر در فرآیند لوله بازکنی بپرداز اینتا متوجه شوید که چرا از فنر به عنوان ابزاری برای روز بازکنی استفاده میشود و به مرور زمان این ابزار تبدیل به پرکاربرد ترین و رایج ترین ابزار کار برای لوله بازکن ها شده است.فنر لوله بازکنی

 

مسیر دهانه لوله توالت در ابتدای مسیر خود ۱ مسیر مستقیم بسیار کوتاه دارد و سپس حداقل یک زانو و یک پیچ را طی خواهد کرد و البته ممکن است تعداد زانوها و پیچ و خم های موجود در لوله به مراتب بیشتر هم باشد. از سوی دیگر ابد مشخص نیست که موقعیت دقیق بروز گرفتگی در لوله فاضلاب کجا واقع شده است.

چرا فنر لوله بازکنی ؟؟!

 

به همین جهت نمی‌توان از یک وسیله ی مستقیم مانند میوه بلند یا چوب استفاده کرد اما در این میان فنر به علت ماهیت انعطاف پذیری که دارد ابزاری مناسب برای وارد کردن به درون لوله های فاضلاب می باشد چراکه به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد میتواند از مجاری و زوایا و پیچ و خم های موجود در مسیر لوله‌های فاضلاب عبور کند تا به محله گرفتگی برسد

  1. حفر چاه فاضلاب  لوله بازکنی داودیه (داوودیه) اجرای انواع تعمیرات ترکیدگی لوله – رفع نم – تعویض کاسه توالت

ویژگی دیگر فنر مربوط به مزیت نوع حرکات فیزیکی آن در حین چرخش می باشد که به صورت دورانی و در عین حال موجی شکل ارتعاشات خود را به صورت دایره ای از انتهای فنر گرفته و آن را به تدریج به قسمت نوک فنر که در داخل لوله فاضلاب قرار گرفته است منتقل می کند و در نهایت حرکات دورانی و موجی شکل فنر به سر فنر ختم می شود.

استفاده از فنر در لوله بازکنی ظفر

 

این نوع حرکت فنر و مکانیزمی که در بالا توضیح داده شد باعث می شود تا جداره داخلی لوله بر اثر نحوه حرکت فنر پاکسازی شود و همچنین قسمت نوک تفنگ با چرخش همچون مته دریل عمل کند و مواردیکه باعث بروز گرفتگی لوله شده اند را خرد کند و به این ترتیب عملیات لوله بازکنی را به سرانجام برساند.

فنرزنی

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
شتر گلو

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
برچسب‌ها:,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!