Menu

درباره مزایای لوله چدنی فاضلاب چه می دانید؟

لوله های چدنی فاضلاب از چدن خاکستری ساخته شده و بدون روکش استفاده می شوند که لوله چدنی دارای روکش، احتمال خوردگی کمتری دارد و هیدرولیک آن را بهتر می‌ کند. لازم به ذکر است که برای انتقال آب، گاز، فاضلاب و همچنین تخلیه آب، لوله های چدنی را به اسم لوله تحت فشار به کار می بردند.

بررسی مزایای لوله چدنی فاضلاب

یکی از مدل های گوناگون لوله های فاضلاب، لوله چدنی است که به خاطر برتری های زیادی که دارد گزینه خوبی برای لوله کشی فاضلاب است در زیر به این مزیت ها اشاره می کنیم:

  • پایین بودن قدرت مکانیکی و نداشتن رفتار الاستیکی
  • دارای دیواره ضخیم تری از لوله های استیل یا داکتیل هستند
  • آمادگی آسان لوله چدنی فاضلاب در فروشگاه
  • با استفاده از لوله های سه متری از مفاصل کمتری استفاده می شود.
  • لوله هایی که از سال ۱۹۵۰ به بعد ساخته شدند با استفاده از ملات سیمانی پوشش و کامل میگردند.
  • میزان خورندگی این لوله ها همانند لوله های فولادی گالوانیزه و داکتیل می باشد.
  • مواد بی مصرف و دور ریختنی کمتر می شود.
  • دارای ضخامت خارجی کمتری نسبت به لوله های پلاستیکی می باشد که با پیچ های توپر ۲ در ۱۲۰ از قبل حاضر می باشد.

لوله های فاضلاب پس از مدتی، به دلیل رعایت نکردن یکسری نکات ممکن است گاها با گرفتگی های سختی مواجه شوند که امتحان روش های خانگی برای رفع آنها جوابگو نیسیت. در این مواقع می توانید از خدمات لوله بازکن های برچسب در تمام نقاط تهران همانند خدمات لوله بازکنی سید خندان و دیگر مناطق استفاده کنید.

لوله چدنی ضد آلودگی صوتی

در اتصالات چدنی فاضلاب از واشرهای نئوپرن و کوپلینگ های توخالی استفاده شده که سر و صدا و تکان زیادی ایجاد می کند؛ بنابراین یکی از ویژگی های لوله چدنی فاضلاب کاهش میزان سر و صداست. به جهت مواد ترکیبی و ساختمانی که چدن دارد صدا در درون لوله به جای بیشتر شدن یا انتقال آن از بین می رود. این لوله های چدنی به وسیله نئو پرون از اتصالات تفکیک شده که همین مسئله از صدای تماس اشیا با لوله چدنی فاضلاب جلوگیری می کند.

برتری اقتصادی مصرف لوله چدنی فاضلاب

با توجه به ویژگی های اتصالات چدنی فاضلاب و روش های گوناگون وصل کردن، استفاده از لوله های چدنی فواید زیادی دارد که از جمله امکان مصرف در اکثر پروژه ها و عملکرد گوناگون و مطابقت آن ها، خرید آسان آن و قیمت پایین، قرار گذاری لوله و تهیه آسان مدلهای لوله چدنی فاضلاب می توان اشاره کرد.

شما هم اگر در منزل خود از لوله چدنی فاضلاب و اتصالات آن استفاده کرده‌اید و با مشکل گرفتگی روبرو شده اید می توانید به سایت برچسب رفته و از خدمات لوله بازکنی آن در تمام نقاط تهران استفاده کنید. با جستجو منطقه محل زندگی خود همانند لوله بازکنی در ولنجک با هزینه پایین مشکل خود را توسط نزدیکترین کارشناس حرفه ای لوله بازکنی و چاه بازکنی برطرف نمایید.

از آنجا که دوام و کارکرد لوله ها و اتصالات چدنی بیشتر از باقی محصولات است که برای تخلیه زباله، فاضلاب و لوله کشی تهویه استفاده می شوند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!