Menu

فلاش تانک دو زمانه و کارایی آن

امروزه فلاش تانک وسیله ای است که در هر منزلی پیدا می شود ولی کمتر افرادی هستند که به جزئیات آن یا به نوع آن توجه کنند و حتی کمتر افرادی هستند که فلاش تانک دو زمانه را بشناسند و با نحوه کار آن هم آشنا باشند، لذا ما در این مقاله می خواهیم انواع فلاش تانک دو زمانه را معرفی کنیم و با کارایی آن آشنا شویم.
معمولاً در زمان گرفتگی توالت می توان با کشیدن فلاش تانک در بعضی موارد و گرفتگی های کوچک گرفتگی چاه توالت را برطرف کرد ولی خوب است بدانید سایت برچسب برای کسانی که در تهران ساکن هستند خدمات لوله بازکنی را در هر منطقه از تهران مثل سرویس لوله بازکنی در گیشا و دیگر مناطق تهران ارائه می دهد.

فلاش تانک دو زمانه چیست؟

فلاش تانک دو زمانه نوعی از فلاش تانک هستند که می‌توان میزان خروجی آب آنها را تنظیم کرد به این صورت که بر روی بدنه فلاش تانک دو زمانه دو دکمه وجود دارد که معمولاً می‌توان در فلاش تانک های دو زمانه بزرگ برای دکمه کوچک آن میزان خروجی ۲ تا ۴ لیتر آب و برای دکمه بزرگ آن بین ۵ تا ۸ نیز آب در نظر گرفت.

کارایی فلاش تانک دو زمانه

اگر مایل هستید با اجزای داخل فلاش تانک و یا موضوعات دیگر در مورد فلاش تانک آشنا شوید می توانید به مقالات مربوط به فلاش تانک در سایت “برچسب barchasb” مراجعه کنید و با مطالعه آنها اطلاعات کافی در این باره کسب نمایید.

فرق فلاش تانک دو حالت و فلاش تانک های دو زمانه

فلاش تانک دو زمانه به صورتی طراحی شده که می توان میزان خوبی آب آن را تنظیم کرد و با برداشتن دست از روی دکمه آن جریان آب قطع شود ولی در فلاش تانک های دو حالته و یا همان فلاش تانک های دو مخزنه دیگر میزان خروجی آب آب را نمی شود تغییر داد و فقط دو خروجی کم و زیاد دارد.
اگر مایل هستید با مقالات دیگر لوله بازکنی مثل روش های رفع گرفتگی چاه حمام آشنا شوید می توانید به مطلب روش های رفع گرفتگی چاه حمام مراجعه کنید

لازم است بدانید از مزایای مهم فلاش تانک دو زمانه جلوگیری از مصرف زیاد آب و تولید فاضلاب اضافی می باشد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!