Menu

سوختگی با اسید لوله و روش درمان اثر گذار آن

استفاده از محلول های لوله بازکنی با آنکه راهی سریع و نتیجه بخش تر در رفع گرفتگی لوله است اما گاهی با یک بی احتیاطی میتواند آسیب های مالی و جسمانی مثل سوختگی با اسید لوله را به ما تحمیل کند.

یکی از صدمات ناشی از آن سوختگی با اسید لوله پوست است. سالانه مراجعین زیادی براثر صدمه از اسید این محلول ها به  پزشک مراجعه میکنند.

“در صورتی که دچار سوختگی شدید، باید فورا محل سوختگی را با  آب فراوان شستشو دهید. آب باعث می شود تا شدت آسیب ناشی از سوختگی با اسید و آثار آن کاهش یابد. سپس بهترین کار این است که به مراکز درمانی مراجعه کنید.

مسمومیت ، یکی دیگر از خطرات این محلول های شیمیایی هستند. وقتی اسید در چاه واکنش نشان می‌دهد بخارات حاکی از آن در فضا آزاد می شود و با تنفس این مواد در واقع به سیستم تنفسی و ریه های خود آسیب جدی وارد کردیم.همانطور که میبینید این محلول قادر است شدیداً به شما سوختگی با اسید لوله وارد کند و شما باید برای حفظ سلامتی خود نکاتی را رعایت کنید. در مقاله های موجود در سایت برچسب میتوانید از اطلاعات لازم در این رابطه برخوردار شوید و برای استفادده از خدمات لوله بازکنی در شهرک غرب تهران بهترین روش استفاده از لوله بازکن شهرک غرب در سایت برچسب می باشد

سوختگی با اسید لوله حاکی از محلول های اسیدی را چگونه رفع کنیم؟

بعد از وقوع این اتفاق دلخراش یعنی سوختگی با اسید لوله در گام اول دستتان را زیر شیر آب بادمای پایین ببرید چراکه آب شدت سوختگی را کاهش می دهد و در اولین فرصت به پزشک مراجعه نمایید.

صورتی که نمی توانید سریعا به مراکز درمانی مراجعه کنید، به شما درمانسوختگی با اسید لوله در منزل  را آموزش می دهیم. شما می توانید از برخی مواد داخل منزل برای التیام پوست و درمان سوختگی با اسید لوله بازکنی استفاده کنید:

کم کردن التهاب سوختگی با اسید لوله با شیر: درد و سوزش آن را کاهش میدهد زیرا در شیر مواد چربی و پروتئین زیادی وجود دارد. فقط دقت کنید که  ۱۵ دقیقه دسست تان را در شیر نگه دارید‌.

 استفاده از روغن نارگیل: این ماده ضد قارچ و باکتری است بنابراین از این جهت نگران نباشید. همچنین دارای ویتامین E  است و میدانید که این ویتامین برای پوست بسیار مفید است. این روغن باعث میشود محل سوختگی با اسید لوله عفونتی نشود. فقط باید راغن را روی سوختگی بریزید و آرام آرام ماساژ دهید

استفاده از سیب زمینی: تاثیر سیب زمینی در زمان سوختگی با اسید لوله سبب عدم تاول زدن می شود همچنین سوزش را کم می کند. ابتدا سیب زمینی را نصف کنید و آب جمع شده روی سیب زمین را بدون هیچ فشاری روی محل درمان سوختگی با اسید لوله قراردهید.

استفاده از سرکه برای التیام درد سوختگی با اسید لوله:  کاهش درد، خارش و التهاب می شود. این ماده همچنین سبب پیشگیری از عفونت های ناشی از اسید می شود.کافی است مقداری اسید را روی گاز استریل بریزیم و روی محل زخم شده قرار دهید.

استفاده از عسل:  موجب بهبود زخم می شود و از بروز عفونت جلوگیری کرده.عسل دمای پوست را در ناحیه سوخته کم نموده و به از بین رفتن درد کمک می کند. کفایت میکند عسل را روی زخم فقط مالش دهید و کاملا روی محل سوختگی با اسید لوله پخش بنمایید.

البته پماد های ضد سوختگی با اسید لوله هم میتوان درد را تسکین و خارش را کمتر کند.

به حتم میتوان گفت زنگ زدن به سرویس های لوله بازکنی در رفع گرفتگی چاه از همه راهکار های پیشنهاد شده بخصوص روش استفاده از محلول مناسب تر است. برچسب به شما امکان برقراری ارتباط با برترین ها و بهترین ها در حرفه ی باز کردن لوله می دهد.

از سوختگی با اسید لوله کودکان در برابر محلول های اسیدی حفاظت کنیم.

کودکان متوجه تفاوت این محلدل با دیگر مایعات نیستند برای همین حکم میکند بزرگتر ها حواسشان را بیشتر جمع کنند و آن را در دسترس کودکان قرار ندهند. خوردن یا بازی کردن با بطری این ماده شیمیایی آسیب های جبران ناپذیری را وارد میکند و موجب نقص عضو در ناحیه مری یا نای و حتی مرگ میشود! برای پیشگیری حتماً این ماده را دور از دسترس کودکان قرار دهید و در زمان استفاده کودکان را از آنجا دور کنید.

برای در امان ماندن از سوختگی با این محلول ها در امیر آباد فقط کافی است از خدمات سایت برچسب یعنی لوله بازکنی امیر آباد در این سایت استفاده نمایید .

از سوختگی با اسید لوله با اسید محلول جلوگیری کنیم

۱٫استفاده از ماسک و دستکش

۲٫ باز گذاشتن در و پنجره ها، تهویه ی هوای مناسب

۳٫فاصله از چاه فاضلاب بعد از ریختن محلول شیمیایی و اسیدی

۴٫در صورت بروز تماس دست تان را زیر شیر آب بگیرید.

۵٫ زیور آلات را در هنگام استفاده از محلول کنار بگذارید تا سوختگی با اسید لوله بیشتر نشود.

اگر قثد استفاده از این محلول هارا دارید حتماً از آموزش کافی برخوردار باشیدسوختگی با اسید لوله چرا که این کار ، کار افراد دقیق و با تمرکز بالا است. برچسب مقاله و مطالبی را در این خشوص رایگان در دسترس شما قرار داده است.

اگر لوله های تان با گرفتگی های زیادی مواجه می شود و روش های خانگی کارساز نیست به  لوله بازکن ها مراجعه کنید. برچسب در سراسر نقاط تهران بهترین هارا به شما معرفی میکنند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!