Menu

آموزش نصب هواکش دستشویی در کم ترین زمان

امروزه به دلیل اینکه سرویس های بهداشتی ها اکثرا داخل منازل طراحی می شوند، نصب هواکش دستشویی امری ضروری می باشد.

ما دراین مقاله می خواهیم نحوه نصب هواکش دستشویی را به شما آموزش دهیم. پیش از هر چیزی، چنانچه قصد دارید تمامی حالات و اصول نصب فن هواکش دستشویی را با جزئیات آموزش ببینید، کافیست به سایت برچسب مراجعه کنید و با مطالعه مقاله آموزش رایگان نصب هواکش دستشویی، تمام حالات برای فن هواکش دستشویی را مشاهده کنید.

نصب هواکش دستشویی بر روی پنجره

در سرویس بهداشتی هایی که پنجره دارند، اغلب می شود هواکش را بر روی پنجره آن ها نصب کرد، برای نصب هواکش دستشویی بر روی پنجره لازم است ابتدا محل قرار گیری هواکش مشخص شود و بعد از آن برای شیشه پنجره به مقدار قطر هواکش برش داده شود.

طریقه نصب هواکش دستشویی

البته باید توجه کنید که هواکشی خریده باشید که مناسب سرویس بهداشتی منزل شما باشد و قبل از نصب هواکش دستشویی، باید به فکر برق آن باشید که راحت ترین راه آن پشت لامپ است.

در زمانی که لوله توالت شما دچار گرفتگی شده و اصطلاحا توالت شما بالا زده، می توانید با مراجعه به سایت برچسب از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در سراسر تهران استفاده کنید. فقط کافی است نام منطقه خود را جست و جو کنید و با لوله بازکن نزدیک منزل خود تماس بگیرید.

برق کشی جهت نصب هواکش دستشویی

اگر می خواهید برای نصب هواکش دستشویی سیم کشی کنید، بهترین راه این است که از پشت روشنایی و چراغ برق سرویس بهداشتی، سیمی برای فن بگیرید. چرا که در این صورت لازم نیست کلید و پریزی اضافی نصب کنید و همچنی با روشن شدن لامپ سرویس بهداشتی، فن آن هم شروع به کار می کند.

قبل از نصب هواکش دستشویی لازم است که از پشت پاتروم روشنایی سرویس بهداشتی دو تا سیم تا پای فن بیاورید. به این صورت که به سر سیم ها، سیم های لامپ را وصل کنید و حسابی با چسب برق آن را آب بندی کنید و بعد از گوشه سقف سرویس آن را به سمت فن آوریید. یکی از سیم ها را به سیم فاز فن و دیگری را به نول وصل کنید. اگر فن شما سه سیم داشت، سیم زرد را که برای اتصال به زمین است رها کنید.

سیم کشی نصب هواکش دستشویی

سایت برچسب می تواند تمام گرفتگی های لوله فاضلاب منزل شما را برطرف کند، تنها کافی است نام منطقه خود را جست و جو کنید و با شماره تماس یکی از لوله بازکن هایی که در صفحه ظاهر می شوند تماس بگیرید. مثلا اگر در ستارخان هستید، با جست و جوی لوله بازکنی ستارخان، می توانید لوله بازکن های نزدیک به محدوده خود را پیدا کنید.

توجه کنید که در هنگام نصب هواکش دستشویی دور تا دور هواکش را با پشم شیشه یا چسب آکواریوم پر کنید، تا فن از داخل پنجره به بیرون نیفتند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!