Menu

نحوه باز کردن لوله با جوش شیرین 

یکی از روش های لوله بازکنی باز کردن لوله با جوش شیرین و یا ترکیب آن با سرکه و یا نمک است که بانوان خانه دار از آن زیاد استفاده می کنند. از جمله علت های رایج گرفتگی لوله فاضلاب ریخته شدن پسماند مواد غذایی چربی ها روغن و غیره می باشد و جوش شیرین با خاصیت اسیدی که دارد باعث حل شدن مواد در داخل لوله می شود.

اقدامات لازم قبل از باز کردن لوله با جوش شیرین

  • در صورتی که اقدام به باز کردن لوله با محلول لوله بازکن کرده‌اید به هیچ وجه پس از آن از جوش شیرین با سرکه نمک استفاده نکنید.
  • در صورت استفاده از این روش نباید جوش شیرین و سرکه را بیش از حد ترکیب کنید چرا که موجب انتشار گاز خواهد شد.
  • حداکثر دو بار مجاز هستید که از این روش استفاده کنید زیرا استفاده بیش از حد از آن باعث تشدید گازهای فاضلابی میشود اما نگران نباشید شما می توانید از طریق سایت برچسب با جستجوی محدوده مورد نظر خود در سریع ترین زمان از خدمات فنی کارهای با تجربه استفاده کنید.
    شهروندان گرامی در هر منطقه از تهران که سکونت دارید دیگر نگران مسئله دور بودن مسافت افراد لوله بازکن از خود نباشید سایت برچسب با دسته بندی مناطق تحت پوشش فنی کارهای خود به شما امکان درخواست با نزدیکترین متخصصان را در محدوده سکونت خودتان می دهد که خدمات لوله بازکنی تهرانسر برچسب از آن مستثنا نیست.

باز کردن لوله با جوش شیرین چگونه است؟

بهتر است در روش باز کردن لوله با جوش شیرین از سرکه استفاده کنید زیرا یک ماده اسیدی رقیق است و ترکیب آن با جوش شیرین باعث حل شدن چربی ها می شود. قبل از شروع کار دقت کنید داخل لوله ها و سینک خالی از آب باشد زیرا در صورت وجود آب این روش موفقیت آمیز نخواهد بود.
با استفاده از این روش ابتدا یک فنجان از هر دو ماده را ترکیب کنید سپس آن را در فاضلاب ریخته و مدتی صبر کنید تا محلول در گرفتگی نفوذ کند بعد از اینکه جوش شیرین کامل در آنها نفوذ کرد آب جوش را داخل سینک ریخته تا گرفتگی ها کاملا از بین برود.

نحوه باز کردن لوله با جوش شیرین و نمک

برای استفاده از این روش ابتدا یک فنجان جوش شیرین را درون فاضلاب بریزید و سپس نصف فنجان نمک را به آن اضافه کنید برای نتیجه گیری بهتر لازم است مدت زیادی صبر کنید پس از آن برای تکمیل مراحل دو لیوان آب جوش را به آن اضافه کرده و سپس می توانید آب سرد را باز کنید.

یکی دیگر از راه های باز کردن گرفتگی لوله مراجعه به سایت برچسب است تا در سریع ترین زمان ممکن مشکلتان حل شود.

باز کردن لوله با جوش شیرین چه مزایایی دارد؟

  • این روش بسیار سریع و کم هزینه و فوری برای رفع انسداد لوله می باشد.
  • جوش شیرین یک لوله بازکن قوی و طبیعی است که چربی را در خود حل می کند.
  • برای انسان و فاضلاب خطری ایجاد نمیکند.
  • آنتی باکتریال و ضدعفونی کننده است.

باز کردن لوله با ترکیب جوش شیرین و سرکه بسیار مطمئن است زیرا خاصیت خورندگی برای لوله های فاضلاب ندارد. اگر گرفتگی لوله منزلتان به سادگی قابل حل نباشد سایت برچسب با معرفی تکنسین های فعال بهترین خدمات را به شما ارائه می کند.

کاربردهای دیگر جوش شیرین

جوش شیرین یا همان بیکربنات سدیم پودری قلیایی است و کمی خاصیت اسیدی دارد و به خوبی چربی ها را در خود حل می کند. جوش شیرین کاربردهای دیگری نیز دارد مثلا می توان از آن برای تمیز کردن لباس شویی و از بین بردن بوی بد هم استفاده کرد و حتی به عنوان حجم دهنده در مواد خوراکی نیز استفاده می شود.
برای تمیز کردن ماشین لباس شویی با جوش شیرین باید مقداری جوش شیرین و سرکه را در آن بریزید و بگذارید به صورت خالی کار کند و سپس می بینید محفظه آن کاملاً تمیز شده است.

باز كردن لوله با جوش شیرین و سرکه و یا نمک از روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب در منزل است که اکثر بانوان خانه دار تا به حال حداقل یک بار آن را امتحان کرده اند. این ماده که در بسیاری از خانه ها یافت می شود، یکی از قوی ترین لوله بازکن های خانگی است.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!